דיסקין פרסם ברשת: "החלטתי לא להצטרף לפוליטיקה"

בעריש פילמר No Comments on דיסקין פרסם ברשת: "החלטתי לא להצטרף לפוליטיקה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין פרסם אמש (ראשון) ברשת החברתית והצהיר כי הוא החליט שלא להיכנס לפוליטיקה, "אחרי כשנה וחצי של חשיבה והתלבטויות, החלטתי לא להצטרף לפוליטיקה בשנים הקרובות. זו הייתה עבורי תקופה מרתקת אם כי לא קלה מבחינה נפשית".

"הלבטים האישיים היו מתישים והלחצים מחברים קרובים ורחוקים ומפוליטיקאים היו רבים ומבלבלים. כולם ידעו להסביר לי מדוע אני "צריך לעשות את זה – ועכשיו", הוא כתב.

עוד הוסיף דיסקין, כי "אולם אני חייב לומר שמאז פרשתי במאי 2011, חשתי בתוך תוכי רצון עז לקחת "פסק זמן" מקבלת החלטות וגם מלהנהיג".

"ייתכן שזו צורך טבעי לאחר 37 שנות שירות ולבטח אחרי הרצף האינסופי של התפקידים הפיקודיים הבכירים בין 1997 ל 2011, בתקופות השוחקות ביותר של הלחימה בטרור המתאבדים שלאחר הסכם אוסלו, בגלי הטרור של האינתיפאד'ה השניה, מלחמת לבנון השניה, סדרת המבצעים ברצועת עזה ובשיאם "עופרת יצוקה", ברובם הובלתי, הנהגתי ובחלקם הייתי שותף לקבלת אינספור החלטות של חיים ומוות. 14 השנים הללו הותירו אותי לכל הפחות זמנית מרוקן למדי מדחפים להנהיג, להוביל ובעיקר לקבל החלטות גורליות. אפשר לומר שההיפך הוא הנכון".

"יש בי דחף עז לחיות כאחד האדם, להתמודד עם החלטות של יום יום ולא עם החלטות גורליות של חיים ומוות. רציתי ועודני רוצה לעשות בעת הזו דברים אחרים ממה שעשיתי בעבר ואולי לממש גם כמה חלומות אישיים שנדחו שנים ארוכות מדי".



0 תגובות